MARCI DE CALITATE PREMIUM
PARTENER PUTERNIC PENTRU VOI
SUPORT PROFESIONAL

Politica de confidentialitate a datelor cu caracter personal

1. Cand se aplica?

    Politica de confidentialitate se aplica datelor personale ale celor care doresc sa devina, sunt sau au fost clienti Titan Machinery Romania SRL, inclusiv datele colectate, utilizate sau dezvaluite in timp ce utilizeaza site-ul companiei noastre, disponibil la adresa www.titanmachinery.ro. Cand ne referim la "Titan Machinery”, "noi" sau “compania noastra” in aceasta declaratie, ne referim la Titan Machinery Romania SRL.
    Va puteti gestiona consimtamantul asupra scopurilor in care vor fi utilizate datele cu caracter personal trimitand un e-mail la adresa office@titanmachinery.ro, ne puteti scrie la adresa Autostrada București-Pitesti, Km 13.2, Aleea Ștefania Nr.2, COD: 077096 Dragomirești Deal, Județul Ilfov sau accesand panoul de administrare la adresa: https://www.titanmachinery.ro/gdpr/profile. Aceasta politica este valabila incepand cu data de 25.05.2018

2. Care este scopul acestei politici?

    Cand utilizati site-ul nostru ne incredintati o parte dintre datele dumneavoastra cu caracter personal. Intelegem acest lucru si il apreciem. Prin tot ceea ce facem ne straduim sa le protejam si sa va oferim un control cat mai bun asupra lor.
    Politica de confidentialitate va ajuta sa intelegeti ce date personale colectam despre dumneavoastra, modul in care folosim datele dumneavoastra personale si ce optiuni aveti asupra utilizarii acestora.
    Ne angajam sa pastram acuratetea, confidentialitatea si securitatea datelor dumneavoastra personale. Pentru a fi in concordanta cu modificarile legislative si/sau cu realitatile practice cu care ne confruntam, ne rezervam dreptul de a ajusta oricand prezenta politica, modificarile devenind obligatorii din momentul publicarii acestora pe site.

3. Ce reprezinta datele cu caracter personal?

    Dorim sa intelegeti cat mai clar ce reprezinta “datele cu caracter personal”.
    Datele cu carater personal sunt informatii, despre o persoana identificata sau identificabila. Exemple de astfel de date: nume, prenume, adresa, numar de telefon, email, date legate de cartea de identitate, CNP, informatii bancare, cookie, adresa de IP a calculatorului, ID-urile dispozitivelor mobile, informatii din browserul dumneavoastra web (cum ar fi tipul browserului si limba browserului), actiunile pe care le faceti pe site-ul nostru web etc.

4. In ce scop le colectam?

    Datele cu caracter personal sunt colectate pentru derularea efectiva a relatiilor comerciale, pentru a va oferi servicii cat mai bune (livrari rapide, plati electronice etc.), pentru a imbunatati permanent functionalitatile site-ului nostru sau pentru a va aduce in atentie reclame si promotii relevante pentru dumneavoastra.
    Limitam datele personale pe care le colectam la ceea ce este relevant in vederea procesarii particulare a acestora. Nu procesam datele dumneavoastra personale in moduri care sunt incompatibile cu scopurile pentru care informatiile au fost colectate sau ulterior autorizate de dumneavoastra.

    Date CONTRACTUALE (obligatorii) - pentru demararea procesului de angajare a unui contract si pentru derularea efectiva a relatiei comerciale.
    Se pot colecta date (nume, prenume, telefon, email etc.) pentru a putea sa raspundem intrebarilor dumneavoastra legate de produsele si serviciile noastre (inclusiv prin utilizarea unei solutii dedicate de vanzari tip CRM), pentru a putea organiza procesarea si livrarea efectiva a comenzilor dumneavoastra. Aceste date sunt colectate prin formulare dedicate din site de genul: contact, solicita oferta, comanda online, solicita consultanta, contul meu etc. Aceste date sunt denumite generic “date contractuale”. Fara ele, comanda dumneavoastra nu poate fi preluata (de exemplu: nu stim cum sa va raspundem la intrebari), nu poate fi prelucrata (de exemplu nu pot fi emise documente fiscale pentru incasarea contravalorii produselor, etc) si nu poate fi livrata (prin curier sau prin alte metode acceptate). Nu veti putea beneficia de serviciile sau produsele noastre utilizand site-ul nostru, fara a furniza aceste date.
    Putem dezvalui datele dumneavoastra personale atunci cand utilizam procesatorii terta parte (firme de curierat, procesatori de plati online etc.) pentru a efectua servicii in numele nostru si conform instructiunilor noastre.
    Temeiul juridic pentru prelucrarea acestor date il reprezinta interesele noastre legitime (articolul 6 alin 1 lif (f) din regulamentul general privind protectia datelor).

    Date FUNCTIONALE - pentru o experienta cat mai buna in utilizarea site-ului
    Se pot colecta date directe (nume, prenume, telefon, email, etc) pentru asigurarea unei experiente mai bune in utilizarea site-ului. Datele se colecteaza prin intermediul formularelor din site de genul: alerta de pret (pentru a primit atentionare la scaderea unui pret), alerta de stoc (pentru a fi alertat cand un produs apare in stoc), cosuri abandonate (pentru a va reaminti de achizitiile nefinalizate), solicitare review etc.
    Aceste date sunt denumite generic “date in scopuri functionale”.
    Se pot colecta datele indirecte ce se pot utiliza in crearea unui website mai bine structurat (ex: rapoartele din Google Analytics etc.). Aceste date ne ajuta sa vedem fluxul de navigare a vizitatorilor in site, volumul de navigare precum si alte informatii utile relevante in imbunatatirea site-ului, pentru a va oferi o experienta de navigare cat mai buna.
    Toate aceste functionalitati sunt gandite pentru a va oferi cele mai bune optiuni de informare si achizitie.
    Daca nu sunteti de acord cu utilizarea datelor in acest scop, nu puteti beneficia de avantajele acestor functionalitati.
    Temeiul legal al colectarii acestor date il reprezinta consimtamantul (art.6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protectia datelor).

    Date de MARKETING - pentru un site mai bine structurat, reclama relevanta si informare in social media
    Se colecteaza date personale, cum ar fi datele directe (nume, prenume, telefon, email etc.) sau indirecte (cookie-uri, adresa de IP a calculatorului, locatia, ID-urile dispozitivelor mobile etc.).
    Datele directe se colecteaza pentru inscrierile la newsletter (transmiterea de buletine informative, oferte comerciale etc.). Daca doriti sa nu mai primiti astfel de materiale puteti sa accesati link-ul "dezabonare" situat in partea de jos a e-mailurilor de marketing ale companiei noastre.
    Cookie-urile sunt fisiere de date care sunt trimise de pe un site web catre un browser pentru a inregistra informatii despre utilizatori in diferite scopuri. Utilizam cookie-uri si tehnologii similare. Pentru informatii suplimentare consultati pagina de pe site-ul nostru care contine politica privind cookie-urile.
    Datele pot fi utilizate si pentru afisarea unor reclame adaptate dorintelor dumneavoastra (ex: Google Remarketing, Facebook Pixel etc.). Este posibil sa va fie prezentate reclame la produsele de care ati fost interesati sau pe care le-ati vizualizat.
    Site-ul nostru va permite sa va conectati cu retele media sociale, cum ar fi Facebook (facebook.com), Linkedin (linkedin.com) si Twitter (twitter.com) ("Social Media").     Conectandu-va, se pot colecta adresa IP si pagina pe care o vizitati din site-ul nostru. De asemenea se seteaza un cookie pentru a permite aplicatiilor de social media sa functioneze corect. S-ar putea sa vi se ofere o optiune de catre conturile de social media pentru a posta informatii despre activitatile dumneavoastra pe pagina personala de profil din reteaua social media, pentru a le permite accesul si altor utilizatori la acele informatii din reteaua dumneavoastra.
    Aceste date le denumim generic ”date in scopuri de marketing”.
    Temeiul legal al colectarii acestor date il reprezinta consimtamantul (art.6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protectia datelor).

5. Cum le colectam si cum va gestionati consimtamantul?

    Cand interactionati cu site-ul nostru, va oferim posibilitatea de a acorda si de a va retrage in orice moment consimtamantul pentru utilizarea datelor dumneavoastra. Oferim vizitatorilor site-ului si clientilor care furnizeaza datele cu caracter personal mijloacele pentru a alege modul in care folosim aceste date. Consimtamantul privind prelucrarea datelor cu caracter personal se poate solicita la crearea de cont, la lansarea unei comezi (cu sau fara cont), la lansarea unui formular, precum si la orice alt scop care implica acordarea consimtamantului, prin accesarea unui panou de control general (cumulat sau individual, pe fiecare categorie de date sau scop invidual) sau prin alta maniera tehnica, creata cu acest scop.
    Veti avea posibilitatea de a va da explicit consimtamantul asupra scopurilor in care vor fi utilizate datele cu caracter personal si de a-l gestiona ulterior, in conformitate cu reglementarile in vigoare.

6. Ce drepturi aveti?

    Depunem toate eforturile pentru a va garanta drepturile pe care le aveti, in conformitate cu legislatia in vigoare.
    Aveti dreptul de a accesa datele dumneavoastra personale. In consecinta, daca este cazul, va oferim acces la datele personale pe care le pastram in legatura cu dumneavoastra. De asemenea, va oferim posibilitatea de a alege daca doriti sa primiti oferte si promotii de la noi, dar si sa corectati, sa modificati sau sa stergeti informatiile dumneavoastra.
    Putem limita sau refuza accesul la datele cu caracter personal, in cazul in care eforturile sau cheltuielile de furnizare a accesului ar fi disproportionate fata de riscurile pentru intimitatea dumneavoastra, sau daca drepturile altor persoane, altele decat dumneavoastra, ar fi incalcate. Alte motive pentru refuzul sau limitarea accesului pot include restrictiile impuse de legislatia in vigoare sau alte aspecte similare, indreptatite.
    Aveti dreptul de modificare si stergere a datelor dumneavoastra cu caracter personal, in special a datelor incomplete sau inexacte de exemplu, in cazul in care unele dintre datele personale pe care le-ati furnizat (numar de telefon, adresa e-mail, persoana imputernicita etc.) nu mai sunt actuale.
    Luam masuri rezonabile pentru a ne asigura ca datele personale pe care le procesam sunt viabile pentru utilizarea dorita si exacte, complete si actuale. In acest sens, ne bazam pe dumneavoastra sa actualizati si sa corectati datele personale in masura in care este necesar pentru scopurile pentru care au fost colectate sau ulterior autorizate de dumneavoastra.
Solicitarile de accesare, modificare sau stergere a informatiilor vor fi tratate in termen de 30 de zile.
    Aveti dreptul de restrictionare a prelucrarii, de a va opune prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati rectificarea, actualizarea ori stergerea datelor in conditiile legii. Acest drept poate fi exercitat oricand, in mod gratuit si fara justificare, cu exceptia acelor date pentru care prelucrarea reprezinta o obligatie legala.
    Aveti dreptul de a solicita portabilitatea (exportul) datelor cu caracter personal. Putem limita sau refuza portabilitatea datelor cu caracter personal, in cazul in care eforturile sau cheltuielile de furnizare a accesului ar fi disproportionate fata de avantajele aduse in cazul respectiv.
    Aveti dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale cu caracter automat.
    Aveti dreptul de a inainta plangere catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), precum si de a va adresa justitiei, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare.

7. Cui dezvaluim datele dumneavoastra si unde le trasferam?

    Colaboram cu firme de curierat, procesatori autorizati de plati electronice si companii din domeniul internetului: Google, Facebook etc. - toate acestea, pentru o cat mai buna experienta cu site-ul nostru.
    Putem impartasi datele dumneavoastra personale furnizorilor de servicii contractati in vederea procesarii si livrarii comenzilor (cum ar fi procesatorii de plati, furnizorii de servicii de curierat etc.), in vederea imbunatatirii experientei de utilizare a magazinului online (ex: Google Analytics etc.) sau oferirii de servicii in domeniul marketingului, reclamei si publicitatii (Google, Facebook, Mailchimp etc.), precum si in alte scopuri: servicii de contabilitate, avocatura, consultanta, afiliati, parteneri de afaceri etc. Dezvaluirea datelor se face in temeiul faptului ca serviciile necesare derularii afacerilor noastre nu pot fi prestate de catre noi. Depunem toate eforturile pentru a avea un angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare. In cazul in care furnizorii nostri de servicii de gazduire, trimitere de newslettere sau alte servicii similare sunt transferate in afara spatiului economic european (SEE), se depun eforturi pentru a se asigura masuri de protectie adecvate.
    Este posibil sa dezvaluim datele dumneavoastra personale, fie prin prescriptiile legii, proces legal, litigii si / sau solicitari din partea autoritatilor publice si guvernamentale din tara dumneavoastra de resedinta sau din afara acesteia. De asemenea, putem dezvalui informatii personale despre dumneavoastra daca stabilim ca dezvaluirea este in mod rezonabil necesara pentru a ne asigura respectarea termenilor si conditiilor noastre sau pentru a ne proteja operatiunile sau utilizatorii. Informatii relevante pot fi gasite si in anunturile referitoare la activitatile specifice de prelucrare a datelor.
    De asemenea, putem transfera date personale in cazul unui audit sau in cazul vanzarii ori transferarii totale sau partiale a afacerii sau activelor noastre (inclusiv in cazul unei fuziuni, achizitii, joint venture, reorganizare, dizolvare sau lichidare).

8. Cum asiguram securitatea datelor?

    Siguranta datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Depunem toate eforturile necesare in acest sens.
    Luam masuri rezonabile si adecvate pentru a proteja datele personale de pierderi, utilizari incorecte si acces neautorizat, dezvaluire, modificare si distrugere, tinand cont de natura acestora. Luam toate masurile interne pentru a identifica si a asigura securitatea informatiilor, masurile fiind verificate in mod regulat si adaptate la stadiul tehnicii. Compania noastra utilizeaza furnizori de servicii conexe cu notorietate in piata (ex: servicii de gazduire, servicii de dezvoltare software, solutii de marketing etc.) pentru indeplinirea acestui obiectiv.

9. Care este perioada de pastrare?

    Pastram informatiile conform specificatiilor legale si atata timp cat dumneavoastra sunteti de acord.
    Stocarea datelor cu caracter personal se face pe perioadele de timp specificate de legislatia in vigoare, in vederea mentinerii evidentelor legate de activitatile desfasurate, pentru protejarea drepturilor in justitie si exercitarea altor drepturi conform legii si contractelor incheiate, indeplinirea eventualelor cerinte de arhivare, in acord cu dispozitiile legale. Datele cu caracter personal necesare beneficierii de functionalitatile site-ului nostru si a activitatilor cu caracter promotional se stocheaza pe o perioada nedeterminata de timp, pana la stergerea contului dumneavoastra.

10. Cum tratam solicitarile minorilor?

    NU prestam servicii si NU livram minorilor bunuri decat in cazurile exprese prevazute de lege.
    Compania noastra NU urmareste in activitatile sale de prelucrare de date, prelucrarea datelor cu caracter personal ale minorilor, cu varsta sub 16 ani. Nu realizam activitati promotionale de marketing direct catre minori.
    Orice persoana care ne furnizeaza datele personale garanteaza ca este major, respectiv are capacitate deplina de exercitiu. In cazul in care are totusi loc o procesare a datelor cu caracter personal pentru o persoana care nu este majora, vom sista procesarea acestor date odata cu luarea la cunostinta a acestui fapt.
    Orice prelucrare a datelor cu caracter personal ale minorilor se realizeaza in conformitate cu cerintele legale si in cazuri strict determinate. Minorii care au implinit varsta de 14 ani pot achizitiona servicii, solicita si primi comunicatii de la compania noastra numai daca au acordul reprezentantului sau tutorelui legal, conform legii.

11. Ce facem in cazul incidentelor de securitate?

    Informarea dumneavoastra si a autoritatilor este primul pas. Remedierea situatiei aparute este prioritatea noastra.
    In cazul in care survine o incalcare a datelor cu caracter personal vom notifica autoritatile competente pentru protectia datelor in termen de 72 de ore, in functie de gradul de risc pentru client sau pentru vizitatorul site-ului. Clientii afectati sau vizitatorii site-ului vor fi, de asemenea, notificati in legatura cu incalcarea.
    Vom lua toate masurile necesare remedierii situatiilor aparute, in vederea protejarii drepturilor dumneavoastra.

12. Ce inregistrari se pastreaza?

    Pastram inregistrari pentru a demonstra respectarea cerintelor prezentei politici.

    Vom pastra inregistrari relevante despre:
            a. scopul procesarii datelor cu caracter personal;
            b. categoriile persoanelor vizate si ale datelor cu caracter personal prelucrate;
            e. atunci cand este posibil, perioadele de pastrare preconizate pentru diferite categorii de date cu caracter personal;
            f. o descriere generala a masurilor de securitate utilizate pentru protejarea datelor cu caracter personal;
            g. exercitarea drepturilor pe care le aveti.

TERMENI ȘI CONDIȚII

I. INTRODUCERE

Mulțumim pentru interesul acordat față de compania, site-ul și produsele pe care le comercializăm prin intermediul magazinului nostru online. Va rugăm sa citiți cu atenție prezentul document (denumit în continuare “Contractul” sau “Termenii și Condițiile”). Prezentul document reprezintă condiţiile de utilizare a paginii web https://store.titanmachinery.ro/ (denumit în continuare “E-Magazin piese”) și condițiile plasării comenzilor prin intermediul E-Magazin piese. Prin navigarea pe E-Magazin piese al companiei noastre sau prin plasarea unei comenzi, sunteți de acord cu Termenii si Condițiile descrise mai jos. Acest document are valoarea unui contract. De asemenea, vă invităm să citiți și Politica noastră de confidentialitate înaintea plasării unei comenzi pe E-Magazin piese. Daca nu sunteți de acord cu acești Termeni sau cu Politicile indicate mai sus, vă rugăm să nu utilizaţi E-Magazin piese. Ne rezervam dreptul de a modifica fără notificare prealabilă Termenii și Condițiile. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica Termenii în vigoare la momentul plasării comenzii. Daca aveți întrebari, ne puteți contacta utilizând datele de mai jos ale companiei.

II. CINE SUNTEM?

E-Magazin piese aparține Titan Machinery Romania SRL, societate care functionează conform legilor din Romania, cu sediul în Jud. Ilfov, comuna Dragomirești Vale, sat Dragomirești Deal, Aleea Ștefania nr. 2, Cladirea E, Hala E, înregistrată la Registrul Comertului sub nr. de înregistrare J23/3010/2011, având CUI RO29352595, email: office@titanmachinery.ro, tel: +40213504935, fax: +40213504964, având ca obiect principal de activitate 4661 - Comerţ cu ridicata al maşinilor agricole, echipamentelor şi furniturilor, denumită in continuare “TMR”

III. INFORMAȚII GENERALE. DEFINIȚII ALE TERMENILOR UTILIZAȚI ÎN PREZENTUL DOCUMENT

Vânzător – înseamnă TMR;
Profesionist – orice persoană juridică, persoană fizică autorizată, întreprindere individuală sau familială;
Consumator – persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industrial sau de producție, artizanale ori liberale;
Cumpărător - orice persoana care plasează o comanda prin intermediul E-Magazin piese, Consumator sau Profesionist;
Utilizator – reprezintă orice Profesionist sau Consumator care accesează E-Magazin piese TMR;
Contract - înseamnă contractul la distanță încheiat între Vânzător si Cumpărător, în baza prezentului document “Termeni și condiții”, ca urmare a plasării unei comenzi și acceptării acesteia de către TMR;
Produs – bunurile comercializate de TMR prin intermediul E-Magazin piese;
Filiala – Punct de lucru TMR
Formular de retragere- formularul disponibil pe E-Magazin piese, prin intermediul căruia Cumparatorul, în calitatea sa de Consumator, iși exprimă decizia sa de retragere din Contract.

IV. ÎNREGISTRAREA PE E-MAGAZIN PIESE AL TMR

Plasare comandă prin înregistrare cont

Pentru a plasa o comandă pe E-Magazin piese , trebuie să creați un cont și să furnizați informatii specifice precum adresa de e-mail și alte date de identificare ca prenume, nume, numar de telefon, adresa de facturare. În cazul Profesioniștilor, vor fi solicitate și date precum codul unic de înregistrare sau codul de identificare fiscală.Activarea contului se realizează ulterior recepţionării e-mailului care va confirma ȋnregistrarea contului. Accesarea se va face exclusiv de catre Utilizator ȋn baza adresei de e-mail și a parolei. Utilizatorul are obligația de a nu divulga parola. În cazul în care pierde parola, aceasta va putea fi recuperată prin parcurgerea etapelor de la sec,iunea “Ai uitat parola?” din cadrul E-Magazin piese.

Plasare comandă fară înregistrare cont (aplicabil doar Consumatorilor, persoane fizice)

Consumatorul, persoana fizică, are posibilitatea plasării comenzii și fără înregistrarea unui cont pe platformă. Pentru plasarea unei comenzi fără înregistrare în cont (cu user și parolă), Consumatorul, persoana fizică, adaugă produsele dorite în cosul de cumpărături, iar comanda va fi plasată in calitate de vizitator al site-ului. În acest caz, Consumatorul va fi direcționat să completeze manual adresa de livrare și de facturare, inclusiv dacă optează pentru ridicarea de la sediu/punct de lucru al Vanzatorului, însa nu va avea access la istoricul comenzilor. Contul se poate crea automat si prin bifarea unui checkbox care apare la plasarea comenzii.

V. ȊNCHEIEREA CONTRACTULUI

Contractul dintre părţi se va ȋncheia ȋn măsura ȋn care TMR va accepta ȋn mod expres comanda plasata de Cumpărator/Utilizator și veţi primi un e-mail ȋn acest sens prin care va fi confirmată comanda.

Dreptul de proprietate asupra produselor se va transfera către Cumpărător/Utilizator numai după livrare și realizarea plăţii tuturor sumelor datorate pentru Produse, inclusiv a costurilor de livrare.

VI. DISPONIBILITATEA PRODUSELOR

TMR nu poate garanta că Produsele care s-au găsit la un moment dat ȋn E-Magazin piese vor fi disponibile ȋn orice moment pentru achiziţionare. TMR va actualiza informaţiile ȋn E-Magazin piese o dată pe zi, ȋnsă există posibilitatea ca sincronizarea să nu aibă loc. Toate comenzile vor depinde de existenţa produselor ȋn stoc.

Din cauza unor erori de sincronizare, pot exista situații în care Produsele care nu se află în stocul TMR să apară pe E-Magazin cu prețuri neactualizate. În cazul în care va fi plasată de catre Client o comandă care se incadrează în această situație, atunci TMR va lua legatura cu Clientul, va actualiza prețul Produsului și îi va comunica prețul actualizat. Clientul este în masură să decidă dacă anulează comanda sau dacă se va continua procesarea acesteia.

Ȋn măsura ȋn care Produsele sunt indisponibile, ȋnsă dumneavoastră aţi plasat deja comanda, vă vom informa cu privire la termenul de livrare comunicat de producător sau dacă exista, vă vom recomanda Produse similare care pot fi comandate. Ȋn măsura ȋn care nu doriti să comandaţi Produse similare recomandate de noi, vom anula comanda.

VII. PREŢUL PRODUSELOR. PLATA. LIVRARE. RIDICAREA PRODUSELOR DIN FILIALĂ

Prețul Produselor este afișat în lei in E-Magazin piese și include taxa pe valoare adăugată (TVA).

Preţul Produselor va putea fi actualizat/modificat ȋn orice moment, iar această actualizare/modificare va ȋnlocui orice preţ anterior. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica preţurile de la momentul confirmării acesteia. Comanda se consideră confirmată doar după ce veţi efectua plata pe baza facturii proforme pe care o veţi primi pe email de la TMR, după iniţierea și procesarea comenzii. Factura fiscală va fi transmisă electronic, pe adresa dumneavoastră de email.Prin acceptarea termenilor si conditiilor, Cumparatorul isi exprima acordul ca facturile proforme si fiscale emise de TMR sa se transmita prin intermediul mijloacelor electronice. Acceptul Cumparatorului reprezinta confirmarea ca detine mijloacele tehnice necesare primirii facturii electronice si ca are capacitatea de a asigura autenticitatea originii, integritatea continutului si lizibilitatea facturii.Cumparatorul are obligatia sa comunice, in termen de 5 zile de la intervenirea schimbarii, orice modificare in legatura cu adresa de email declarata pentru primirea facturii electronice. In cazul in care nu se comunica modificarile, nu se va putea prevala de neluarea la cunostinta a facturilor pe care le datoreaza.

Plata Produselor va putea fi efectuată online, cu cardul sau prin transfer bancar pentru produsele livrate pe teritoriul Romaniei ori plata cu cardul la ridicarea produselor de la sediu de catre Cumparator.Pentru produsele livrate in afara Romaniei, plata produselor si taxei de transport se va face prin intermediul facturii proforme emisa de Vanzator.Cumparatorul intelege ca sumele achitate vor fi alocate de catre Vanzator pentru facturile vechi neincasate si scadente, daca acestea exista.

Taxa de transport
Pentru comenzile plasate pe teritoriul Romaniei cu livrare prin curier tot pe teritoriul Romaniei, taxa de transport se va calcula în funcție de valoarea comenzii și va fi afișată în coșul de cumpărături, în funcție de comanda plasată.
Pentru comenzile internaționale, taxa de transport poate suferi modificări în funcție de greutatea coletului și destinație.

Taxa de ulei
Taxa de ulei se aplică automat raportat la cantitatea de ulei achiziționată de Cumparator, în conformitate cu reglementările în vigoare la nivel național.

Termene și condiții de livrare
Termenele de livrare pentru piesele din stocul TMR sunt cuprinse între 2-4 zile lucrătoare, iar termenele de livrare pentru piesele din stocul furnizorului sunt cuprinse între 5-15 zile lucrătoare, cu excepția cazului în care ar interveni situații pe care TMR nu le poate prevedea și comunica un termen de livrare mai lung.

În cazul în care Produsele solicitate nu se află în depozitul TMR şi trebuie comandate de la producător, termenele de livrare vor fi stabilite în funcție de termenele de livrare communicate de producător. În cazul în care termenul de livrare specificat este prelungit (Produsele nu se află în depozitul producătorului sau nu pot fi livrate de producător, din motive pe care TMR nu le poate controla), TMR va informa imediat Cumpărătorul/Utilizatorul cu privire la termenul estimat revizuit pentru livrarea Produselor comandate.

Cumpărătorul/Utilizatorul, odată cu lansarea comenzii, poate selecta fie opțiunea de ridicare a produselor din rețeaua de filiale a  TMR, fie opțiunea de livrare la adresa de livrare indicată. In cazul ȋn care piesele solicitate sunt ȋn stoc, TMR va înștiința Cumpărătorul/Utilizatorul ulterior confirmării comenzii cu privire la termenul de livrare a produselor sau, după caz, cu privire la termenul în care Cumpărătorul/Utilizatorul se poate prezenta la Filiala pentru a ridica produsele comandate.

Dacă s-a optat pentru preluarea personală a produsului de la Filială, Cumpărătorul/Utilizatorul  are obligația să se prezinte la Filiala  în termen de cel mult 4 zile lucrătoare de la data la care TMR a comunicat Cumpărătorului/Utilizatorului  că se poate prezenta pentru ridicarea produselor. După expirarea acestui termen, TMR va avea posibilitatea să anuleze comanda.Retineti faptul că, ȋn anumite situaţii, timpul de livrare se poate prelungi, fapt ce poate rezulta din complexitatea comenzii sau inexistenţa tuturor pieselor pe stoc, din aglomerarea firmelor de curierat sau din alte motive independente TMR. În aceasta situație, TMR nu va putea fi raspunzător.

Puteți urmări statusul comenzii plasate din contul dumneavoastră deschis pe platformă.

Pentru livrarea Produsului/Produselor comandate, trebuie să declaraţi și să verificaţi adresa de livrare ȋn situaţia ȋn care alegeţi o adresa de livrare diferită faţă de cea de facturare

Sunt exceptate de la livrare produsele marcate corespunzător ȋn coșul de cumpărături al E-Magazin piese. Acestea se vor ridica de către Cumparator din Filialele TMR.

Verificare colet
La primirea coletului, aveţi responsabilitatea de a-l verifica și a constata integritatea fizică a acestuia. Ȋn situaţia ȋn care observaţi că acesta a fost deteriorat sau nu corespunde comenzii efectuate, aveţi obligaţia să semnalaţi curierului și să notaţi toate observaţiile ȋn documentul de predare furnizat de curier (AWB). Cumparatorul va ȋnștiinţa TMR ȋn termen de 24 de ore de la primirea coletului pe adresa de email parts@titanmachinery.ro, dumneavoastră avȃnd obligaţia de a transmite copia AWB-ului pe care se regasesc notate mențiunile despre starea coletului, precum și poze cu coletul deteriorat. Ȋn caz contrar, ȋn lipsa dovezii deteriorării/necorespunderii coletului, TMR se va gasi ȋn imposibilitate de a rezolva diferendul privind livrarea, nefiind răspunzător.

Clientul are obligaţia să verifice integritatea pieselor și să semnaleze pe adresa de email parts@titanmachinery.ro orice diferenţe cantitative și/sau calitative ȋn maxim 24 de ore lucrătoare de la recepţionarea coletului.

TMR nu ȋsi asumă răspunderea pentru situaţia ȋn care persoana care ridică coletul nu este persoana desemnată/autorizată de Cumpărător/Utilizator ȋn acest sens.

VIII. GARANŢIA PRODUSELOR

8.1. GARANTIA ACORDATA CONSUMATORILOR, IN CALITATE DE CUMPARATORI

Garanția legala de conformitate

Garanția acordată produselor achiziționate de Cumpărători, în calitate de consumatori, este reglementata de OUG nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare de bunuri și se aplică în conformitate cu ordonanța amintita si cu OG 21/1992 privind protectia consumatorilor. Drepturile asociate garanției se acorda pe baza prezentării facturii fiscale de achiziție.

În cazul în care Produsul este neconform sau prezinta defecte de fabricatie, potrivit OUG 140/2021, se va putea proceda, dupa cum urmeaza:

- Repararea sau înlocuirea Produsului care nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care a fost adusă la cunoștință lipsa neconformității sau de la data la care Produsul a fost predat catre TMR, fără costuri suplimentare în sarcina Consumatorului;
 -În cazul în care repararea sau înlocuirea nu sunt posibile, de a solicita reducerea corespunzatoare a prețului sau restituirea prețului achitat pentru Produs. În cazul în care defectul este minor, nu se poate solicita restituirea prețului achitat;

Produsele înlocuite în interiorul termenelor de garanție vor beneficia de un nou termen de garanție care va începe de la data livrării către Consumator. În situația în care Produsul este neconform, Consumatorul va contacta TMR la adresa de email parts@titanmachinery.ro sau la numărul de telefon +40740313854 pentru a găsi, împreună, cea mai bună soluție.

Garanția comercială

Piesele de schimb beneficiază de garanția acordată de producătorii acestora.
Garanţia Produsului (pieselor de schimb) se pierde ȋn cazul ȋn care defectul a intervenit din următoarele cauze:

- Defectul piesei de schimb a survenit ca urmare a unui montaj incorect sau din cauza folosirii ȋntr-un ansamblu cu alte componente uzate, defecte sau modificate;
- Piesa sa fie montat/ă de un dealer autorizat de producătorul utilajului;
- Piesa de schimb a fost folosită pentru altă aplicaţie decȃt cea indicată de producătorul utilajului pe care este montată sau a ȋnlocuit o piesa cu alte specificaţii;
- Defectul piesei a suvenit ca urmare a folosirii necorespunzătoare, a întreținerii incorecte sau insuficiente a acesteia ori a utilajului sau ca urmare a neefectuării reviziilor periodice, conform recomandărilor producătorului utilajului;
- Defectul piesei a survenit ca urmare a faptului că aceasta sau utilajul a fost accidentat ori a suferit avarii produse de factori atmosferici sau de altă natură (șocuri termice, electrice, mecanice etc);
- Piesa prezintă urme de uzură, de lovituri, zgârieturi, îndoituri, rupturi sau deformări.

Condiții de înlocuire în garanție

Documente necesare pe care Cumpărătorul trebuie sa le prezinte pentru analiza unui caz de garanție:

- Factura de achiziție piese emisă de Vânzător;
- Factura de manoperă (doar în cazul pieselor vândute și montate de dealer autorizat TMR);
- Deviz de montare (devizul din data montării piesei reclamată ca deteriorate în termenul de garanție – job card);
- Nota de constatare-în original, lizibila, completată, având data emiterii, semnată, ștampilată;
- Poza cu seria utilajului.

Nota!Poza cu piesa defecăa trebuie sa fie lizibilă, iar pentru componentele electronice să fie indicat codul de eroare. Perioada de garanție a piesei curge de la data achiziției, respectiv data facturării piesei, indiferent de perioada în care a fost montată piesa.

8.2. GARANŢIA PRODUSELOR ACORDATA PROFESIONISTILOR, IN CALITATE DE CUMPARATORI

Cumpărătorul beneficiază de garanţia acordată de producătorul produselor. Conformitatea produselor se verifică la livrare și eventuale neconformităţi sunt adresate TMR prin intermediul adresei de email: parts@titanmachinery.ro.Ȋn situaţia ȋn care, ȋn interiorul termenului de garanţie (garantie care curge de la data achizitiei produselor), produsele prezintă defecte de fabricaţie, Cumpărătorul va putea contacta TMR la adresa de email parts@titanmachinery.ro sau la numărul de telefon +40740313854, furnizȃnd detalii cu privire la defecţiunea apărută. Orice solicitare de acordare a garanţiei pentru produse trebuie să vină ȋnsoţită de factura de achiziţie a produsului respectiv.

Garanţia Produsului (pieselor de schimb) nu se acordă ȋn cazul ȋn care defectul a intervenit din următoarele cauze:

- Defectul piesei de schimb a survenit ca urmare a unui montaj incorect sau din cauza folosirii ȋntr-un ansamblu cu alte componente uzate, defecte sau modificate;
- Piesa sa fie montat/ă de un dealer autorizat de producătorul utilajului;
- Piesa de schimb a fost folosită pentru altă aplicaţie decȃt cea indicată de producătorul utilajului pe care este montată sau a ȋnlocuit o piesa cu alte specificaţii;
- Defectul piesei a suvenit ca urmare a folosirii necorespunzătoare, a întreținerii incorecte sau insuficiente a acesteia ori a utilajului sau ca urmare a neefectuării reviziilor periodice, conform recomandărilor producătorului utilajului;
- Defectul piesei a survenit ca urmare a faptului că aceasta sau utilajul a fost accidentat ori a suferit avarii produse de factori atmosferici sau de altă natură (șocuri termice, electrice, mecanice etc);
- Piesa prezintă urme de uzură, de lovituri, zgârieturi, îndoituri, rupturi sau deformări.

IX. DREPTUL DE RETRAGERE APLICABIL EXCLUSIV CONSUMATORILOR

Cumpărătorul, în calitate de Consumator, are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile calendaristice de la primirea Produsului, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere. Dreptul de retragere se poate exprima prin formularul de retragere prevăzut în Anexa A, Termeni și condiții și pus la dispoziție pe E-Magazin piese.

RETURUL PRODUSULUI IN SITUATIA EXERCITARII DREPTULUI DE RETRAGERE DE CATRE CONSUMATOR

Returnarea Produsului de către Consumator se va face în maxim 14 zile calendaristice de la data la care s-a trimis catre TMR Formularul de retragere.Produsul trebuie returnat în starea în care a fost livrat, ambalat corespunzator și predat curierului ori returnat în Filiala TMR de unde a fost ridicat la livrare, dacă este cazul. Costurile returului sunt suportate de Cumparator.În situația în care Produsul nu este returnat în aceeași stare în care a fost vandut și prezintă urme de montaj, zgârieturi, lovituri, componente lipsă sau deteriorate, diminuarea valorii produsului rezultata din manipularea acestuia poate sa ajungă până la 100% din valoarea acestuia.

X. POLITICA DE RENUNŢARE LA COMANDĂ ȘI RETURNAREA PRODUSELOR APLICABILA PROFESIONIȘTILOR

Conform legislaţiei ȋn vigoare, ȋn cazul Profesioniștilor, ne rezervăm dreptul de a nu da curs solicitării de retur/renunţare la comandă sau de a accepta returul/renunţarea la comandă, dar cu restituirea contravalorii Produselor și după caz, cu suportarea de către Cumpărător/Utilizator a costurilor cu onorarea comenzii (de ex: costuri de transport). Pentru mai multe informatii legate de renunţare la comandă sau retur, vă rugăm să contactaţi departamentul de suport la adresa de e-mail parts@titanmachinery.ro și veţi fi ȋndrumat.

In situatia exceptionala ȋn care Vanzatorul accepta returul/renunţarea la comandă, solicitarea de retur trebuie să aibă loc ȋn termen de maxim 14 zile lucrătoare de la data facturării, cu exprimarea explicită a acordului de retur de către TMR. Vanzatorul va returna sumele achitate, mai putin costurile suportate cu onorarea comenzii (taxe de transport) si va putea pretinde o penalizare de 15% din valoarea comenzii Cumparatorului, in calitate de Profesionist.

Dacă piesele sunt acceptate la retur, trebuie să ȋndeplinească următoarele condiţii:

- Să fie ambalat corespunzător.
- Piesele să nu prezinte urme de montaj, lovituri, zgȃrieturi, componente lipsă sau deteriorate.

XI. PROTECŢIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

TMR prelucrează datele cu caracter personal ale Cumparatorului, in calitate de Consumator si ale reprezentanţilor/angajaţilor Profesioniștilor, ȋn măsura ȋn care aceștia furnizează datele lor personale la plasarea unei comenzi, ȋn scopul executării unui contract. Prelucrarea datelor cu caracter personal se face respectȃnd Regulamentul General Privind Protecţia Datelor Cu Caracter Personal 2016/679, precum și legislaţia naţională referitoare la protecţia datelor cu caracter personal. Vă invităm să parcurgeţi Politica de confidenţialitate disponibilă pe https://store.titanmachinery.ro/

XII. PROPRIETATEA INTELECTUALĂ

Întregul conținut al E-Magazin piese este proprietatea intelectuală a Titan Machinery Romania. E-Magazin piese poate folosit de către terți doar pentru informare și/sau plasare de comenzi. Utilizatorii E-Magazin piese nu au dreptul de a descărca, modifica parțial sau integral E-Magazin piese, reproduce parțial și/sau integral website-ul, copia, distribui, vinde sau exploata Magazinul online în orice altă manieră contrară intereselor TMR, indiferent dacă există sau nu un scop comercial.

XIII. FORŢA MAJORĂ

Ȋn cazul ȋn care intervine un caz de forţă majoră, TMR nu va putea fi ţinut răspunzător pentru niciun fel de ȋntȃrziere sau neȋndeplinire a obligaţiilor. Forța majoră include, dar nu se limitează la schimbări în legi sau reglementări, embargouri, războaie, acte teroriste, revolte, incendii, cutremure, accidente nucleare, inundații, greve, epidemii, pandemii, condiții meteorologice și acte ale hackerilor sau furnizorilor de servicii de internet.

XIV. RECLAMAŢII

Orice reclamaţie referitoare la produsele comercializate pe E-Magazinul piese TMR sau serviciile oferite va fi trimisă pe adresa de email parts@titanmachinery.ro sau la adresa de corespondenţă Jud. Ilfov, comuna Dragomirești Vale, sat Dragomirești Deal, Aleea Ștefania nr. 2, Clădirea E, Hala E.

XV. CLAUZE SUPLIMENTARE

TMR iși rezervă dreptul de a modifica Termenii și condiţiile. Utilizatorii au obligaţia să consulte cu regularitate informaţiile cuprinse ȋn prezentul document atunci cȃnd accesează E-Magazin piese.Utilizarea Magazinului online, plasarea comenzilor și ȋncheierea contractului sunt suspuse Utilizarea E-Magazin, plasarea comenzilor și ȋncheierea contractului sunt suspuse legislaţiei din Romȃnia. Ȋn cazul unor conflicte, acestea vor fi supuse soluţionării de către instanţele din Romȃnia.

Prezentul document face parte integrantă din contractul care va fi ȋncheiat ȋntre TMR și Cumpărător. Vă rugăm să citiţi Termenii și Condiţiile de fiecare dată cȃnd plasaţi o comandă.