MARCI DE CALITATE PREMIUM
PARTENER PUTERNIC PENTRU VOI
SUPORT PROFESIONAL

PRET / MODALITATI DE PLATA / ALTE TAXE

PRETUL

    Prețul Produselor este afișat în lei pe Sitein Magazinul online și nu include taxa pe valoare adăugată.
    Preţul Produselor va putea fi actualizat/modificat ȋn orice moment, iar această actualizare/modificare va ȋnlocui orice preţ anterior. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica preţurile de la momentul confirmării acesteia. Comanda se consideră confirmată doar după ce veţi efectua plata pe baza facturii proforme pe care o veţi primi pe email de la TMR, după iniţierea și procesarea comenzii. Factura fiscală va fi transmisă electronic, pe adresa dumneavoastră de email.

MODALITATI DE PLATA

    Plata Produselor va fi efectuată prin ordin de plata./transfer bancar.

ALTE TAXE

    Taxa de transport sau de livrare nu este inclusă ȋn preţul afișat. Taxa de transport/livrare va fi calculată ȋn functie de valoarea, greutatea, volumul comenzii și tipul produsului.

LIVRAREA / RIDICAREA DIN FILIALA / RECEPTIA PRODUSELOR

Optiuni de livrare

    Cumpărătorul/Utilizatorul, odată cu lansarea comenzii, poate selecta fie opțiunea de ridicare a produselor din rețeaua de filiale a Vanzatorului TMR, fie opțiunea de livrare la adresa de livrare indicată. In cazul in ȋn care piesele solicitate sunt ȋn stoc, Vanzatorul TMR va înștiința Cumpărătorul/Utilizatorul ulterior confirmării comenzii cu privire la termenul de livrare a produselor sau, după caz, cu privire la termenul în care clientul Cumpărătorul/Utilizatorul se poate prezenta la Filiala pentru a ridica produsele comandate. Dacă s-a optat pentru preluarea personală a produsului de la Filială, Cumpărătorul/Utilizatorul Clientul are obligația să se prezinte la Filiala în termen de cel mult 4 zile lucrătoare de la data la care Vanzatorul TMR a comunicat Cumpărătorului/Utilizatorului clientului că se poate prezenta pentru ridicarea produselor. După expirarea acestui termen, Vanzatorul TMR va avea posibilitatea să anuleze comanda și să aplice punctul IX din documentul Termeni si conditii (POLITICA DE RENUNTARE LA COMANDA SI RETURNAREA PRODUSELOR).
    Retineti faptul că, ȋn anumite situaţii, timpul de livrare se poate prelungi, fapt ce poate rezulta din complexitatea comenzii sau inexistenţa tuturor pieselor pe stoc, din aglomerarea firmelor de curierat sau din alte motive independente TMR. In aceasta situatie, TMR nu va putea fi raspunzator.
    Puteti urmări statusul comenzii plasate din contul dumneavoastră deschis pe platformă.
    Pentru livrarea Produsului/Produselor comandate, trebuie să declaraţi și să verificaţi adresa de livrare ȋn situaţia ȋn care alegeţi o adresa de livrare diferită faţă de cea de facturare. Adresa de livrare trebuie să se afle pe teritoriul Romaniei.
    Sunt exceptate la livrare produsele marcate corespunzător ȋn coșul de cumpărături al Magazinului online. Acestea se vor ridica de către client din Filialele TMR.

Livrarea/Ridicarea produselor ce nu sunt pe stoc

    În cazul în care Produsele Piesele de schimb solicitate nu se află în depozitul Prestatorului TMR şi trebuie comandate de la producător, termenele de livrare vor fi stabilite în funcție de termenele de livrare comunicate de producător. În cazul în care termenul de livrare specificat este prelungit (Piesele de schimb/Produsele nu se află în depozitul producătorului sau nu pot fi livrate de producător, din motive pe care Prestatorul TMR nu le poate controla), Prestatorul TMR va informa imediat Clientul Cumpărătorul/Utilizatorul cu privire la termenul estimat revizuit pentru livrarea Pieselor de schimb/Produselor comandate.

Receptia produselor

    La primirea coletului, aveţi responsabilitatea de a-l verifica și a constata integritatea fizică a acestuia. Ȋn situaţia ȋn care observaţi că acesta a fost deteriorat sau nu corespunde comenzii efectuate, aveţi obligaţia să semnalaţi curierului și, să notaţi toate observaţiile ȋn documentul de predare furnizat de curier (AWB). TMR va fi ȋnștiinţat ȋn termen de 48 de ore de la primirea coletului pe adresa de email parts@titanmachinery.ro, dumneavoastră avȃnd obligaţia de a transmite copia AWB-ului pe care se regasesc notate mentiunile despre starea coletului. Ȋn caz contrar, ȋn lipsa dovezii deteriorării/necorespunderii coletului, TMR se va gasi ȋn imposibilitate de a rezolva diferendul privind livrarea, nefiind răspunzător.
    Clientul are obligaţia să verifice integritatea pieselor și să semnaleze pe adresa de email parts@titanmachinery.ro orice diferenţe cantitative și/sau calitative ȋn maxim 48 de ore lucrătoare de la recepţionarea coletului.
    TMR nu ȋsi asumă răspunderea pentru situaţia ȋn care persoana care ridică coletul nu este persoana desemnată/autorizată de Cumpărător/Utilizator ȋn acest sens.

ACCEPTARE RETUR / CONDITII DE RETUR

ACCEPTARE RETUR

    Magazinul online este destinat exclusiv Profesionisilor, asa cum au fost definiti in prima parte a documentului. Conform legislaţiei ȋn vigoare, ȋn cazul Profesioniștilor, ne rezervăm dreptul de a nu da curs solicitării de retur/renunţare la comandă sau de a accepta returul/renunţarea la comandă, dar cu restituirea contravalorii Produselor și după caz, cu suportarea de către Cumpărător/Utilizator a costurilor cu onorarea comenzii (de ex: costuri de transport). Pentru mai multe informatii legate de renunţare la comandă sau retur, vă rugăm să contactaţi departamentul de suport la numărul de telefon […] sau adresa de e-mail parts@titanmachinery.ro și veţi fi ȋndrumat.

CONDITII DE RETUR

    In situatia exceptionala ȋn care Vanzatorul accepta returul/renunţarea la comandă, solicitarea de retur trebuie să aibă loc ȋn termen de maxim 14 zile lucrătoare de la data facturării, cu exprimarea explicită a acordului de retur de către TMR.
Dacă piesele sunt acceptate la retur, trebuie să ȋndeplinească următoarele condiţii:
    - Să fie ȋn ambalajul original, nedeteriorat, curat.
    - Piesele să nu prezinte urme de montaj, lovituri, zgȃrieturi, componente lipsă sau deteriorate.

GARANTIE

GARANTIE

    Cumpărătorul beneficiază de garanţia acordată de producătorul produselor. Conformitatea produselor se verifică la livrare și eventuale neconformităţi sunt adresate TMR prin intermediul adresei de email: parts@titanmachinery.ro.
    Ȋn situaţia ȋn care, ȋn interiorul termenului de garanţie, produsele prezintă defecte de fabricaţie, Cumpărătorul va putea contacta TMR la adresa de email parts@titanmachinery.ro sau la numărul de telefon +40213504935, furnizȃnd detalii cu privire la defecţiunea apărută. Orice solicitare de acordare a garanţiei pentru produse trebuie să vină ȋnsoţită de factura de achiziţie a produsului respectiv.
    Garanţia Produsului (pieselor de schimb) nu se acordă ȋn cazul ȋn care defectul a intervenit din următoarele cauze:
    - Defectul Produsului piesei de schimb a survenit ca urmare a unui montaj incorect sau din cauza folosirii ȋntr-un ansamblu cu alte componente uzate, defecte sau modificate;
    - Piesa sa fie montat/ă de un dealer autorizat de producătorul utilajului;
    - Piesa de schimb a fost folosită pentru altă aplicaţie decȃt cea indicată de producătorul utilajului pe care este montată sau a ȋnlocuit o piesa cu alte specificaţii;
    - Defectul piesei a suvenit ca urmare a folosirii necorespunzătoare, a întreținerii incorecte sau insuficiente a acesteia ori a utilajului sau ca urmare a neefectuării reviziilor periodice, conform recomandărilor producătorului utilajului;
    - Defectul piesei a survenit ca urmare a faptului că aceasta sau utilajul a fost accidentat ori a suferit avarii produse de factori atmosferici sau de altă natură (șocuri termice, electrice, mecanice etc);
    - Piesa prezintă urme de uzură, de lovituri, zgârieturi, îndoituri, rupturi sau deformări.

Alte informații

Care este programul de lucru?

Program de lucru, cu excepția sărbătorilor legale: Luni-Vineri 8:00-17:00
Eventuale modificări ale programului de lucru vor fi anunțate.
Comenzile plasate în afara programului de lucru, vor fi procesate începând cu următoarea zi lucrătoare.

Cum pot să cumpăr?

Crearea unui cont si înregistrarea sunt obligatorii pentru a putea cumpăra.

Cum îmi creez un cont?

• Click pe “Creare Cont”
• Completează câmpurile din formularul de înregistrare cu datele de identificare ale persoanei juridice
• Acceptați termeni și condiții
• Confirmati adresa de e-mail folosita la crearea contului, accesând link-ul primit prin poșta electronică

Care sunt beneficiile înregistrării în Magazinul Online?

• Beneficiați de prețuri promoționale
• Verificați statusul comenzilor
• Vizualizați istoricul comenzilor
• Salvați produse în Liste Favorite
• Posibilitate de a repeta comanda, la un click distanță

Cum fac o comandă?

• Conectează-te în cont sau crează cont
• Descoperă produsele dorite, în funcție de categoria, brandul sau codul produsului care te interesează
• Alege produsul, selectează cantitatea dorită și dă click pe “Adaugă în coș”
• Mergi la coșul de cumpărături, verifică dacă ai luat tot ce ai nevoie și click pe “Plasare comandă”
• Alegeți metoda de livrare a comenzii

Cum plătesc?

După plasarea comenzii, un reprezentant Titan Machinery Romania SRL te va contacta via e-mail/ telefon pentru validarea produselor comandate și pentru a te informa cu privire la taxe de transport și/sau alte taxe aditionale. Oferta finală o vei primi pe mail. Confirmarea comenzii finale va fi făcută după înregristrarea plății conform ofertei finale.
Plata se efectuează prin Transfer bancar către TITAN MACHINERY ROMANIA SRL astfel:
• IBAN EUR: RO96 RZBR 0000 0600 1419 2578 – SWIFT: RZBRROBU
• IBAN RON: RO53 RZBR 0000 0600 1419 2576

Livrarea

• Expedierea produselor comandate se face prin Fan Courier sau prin serviciul FANBOX
• Ridicarea personală a produselor din cel mai apropiat punct de lucru Titan Machinery România
• Vă rugăm consultati termeni și condiții pentru informații suplimentare.

Cum urmăresc statusul comenzii?

În sectiunea “Contul meu”, click pe “Comenzile mele”. Pentru a vizualiza o comandă anume, click pe numărul comenzii.

Cum pot modifica o comandă după ce am plasat-o?

Pentru a modifica o comandă, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil la adresa de e-mail parts@titanmachinery.ro. Modificările pot fi realizate în funcție de stadiul comenzii și disponibilitatea produselor.

Pot să anulez o comandă după ce am plasat-o?

Vă rugăm consultați termeni și condiții.

Asistență și consultanță

Oferim asistență tehnică și consultanță pentru produsele achiziționate și vă putem ajuta cu orice întrebăre sau problemă legată de produsele noastre sau de administrarea contului dvs. Ne puteți contacta la adresa de mail parts@titanmachinery.ro

Oferte și promoții

Puteți urmări promoțiile și ofertele noastre speciale pe site-ul nostru, pe rețelele sociale sau prin abonarea la newsletter-ul nostru.

Oferiți montaj pentru produsele achiziționate?

Da, oferim servicii de montaj, prin Departamentul de Service, pentru majoritatea produselor noastre. În cazul în care, sunteți interesați de aceste servicii, ne puteți contacta la adresa de e-mail parts@titanmachinery.ro

Garanție și retur

Vă rugăm consultați termeni și condiții.